Konuyla alakasız olacak ama neden çok saçma olsun? Adamların sadece ürünlerini satıyorsunuz, tedariğini, üretimini, kargolamasını, iadesini, size verilecek parayı, faturalamasını, kargo anlaşmasını herşeyini karşı taraf yapıyor. Bu kadar hizmeti siz yapın yıllık ücrette ödemezsiniz XML'e. Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin derim. İsterseniz bi 100 kalem ürün ürettirmeyi deneyin gidip fabrikalarla konuşup kendi markanızla. Marka tesciliniz var, kutunuz var, şişeniz var, doldurması var. Var oğlu var. İstedikleri miktarlar uçuk kaçık şeyler değil. Bugün Flormar bayiliği istiyorsunuz 100.000 TL ve dükkan işlek yerde olsun diye şart koşuyorlar. Orda da adamların ürünlerini satıyorsunuz işe böyle bakarsanız.