"Ücretsiz e-ticaret dropshipping sistemi ile sadece senelik paket ücreti ödeyerek başka bir giderin olmadan satışa başla "
aynı cümlede hem ücretsiz hem de ücretli demeseler iyiymiş
bu tür kurulum xml car curt adı altında para isteyenlerden pek hazzetmem de yine de ücreti ne kadar hem konuyu okuyan başkaları da bilgilenmiş olur
2 yildir stoksuz e -ticaret yapiyorum
27
●1.542
- 13-01-2021, 18:59:50hocam kesinlikle amacım reklam veya satış değil. Bunu öncelikle belirteyim bana bi karı yok, Acıkcası burda reklamını yapsam gitsem panel sahiplerine söylesem komisyon koparabilirim. Ama Potansiyal rakip demek , doğrumudur? Konu ile çelişmemek adına ismini gizli tutarak uyguladıgım ve kullandıgım bi deyim yerindeyse yöntemi acıklamaya calıstım. Bayilik ücreti en son 1000 'miydi neydi. xlm ile zaten ürünler site hazır teslim ediliyor. Yazıyı tam okursanız yeterli değil diyorum benim için o yüzden trendyola aliexpres instagram vs gidiyorum. %25 komisyon coğu kişi için yeterlidir. Ücretsiz kısmına gelirsek; Ürünler için tedarik ücreti vermiyorsunuz. Site alan adı domain vs için bayilik ücreti için veriyorsunuz. Ki boş bir konuda değil kanımca elimden geldiğince insanlara ücretsiz yardımcı olmaya calısıyorum.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2021, 19:06:45hocam sana bişey demedim zaten durumu gayet net anladım sözüm bu sistemin sahiplerine ve genelde böyle çalışan sistemlere, zaten ürün satıp kazanacaksın üstüne birde para istemek niye
önceki mesajı yazdıktan sonra biraz daha karıştırdım birbirinin aynısı 30 kadar site gördüm bu şartlarda siteler zaten çöp başka yol denemezsen kazanma şansı yok gibi bişey
velhasıl doğru olanı yapmışsın kolay gelsin
Cemokyay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2021, 19:30:51Teşekkür ederim tabiki öyle ekstra şeyler yapılması lazım. Bütce kullanmadan yapılcak en temiz iş buydu bana göre. %25 yetmiyor çünkü cok olması lazım daha cokant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2021, 23:45:50Tedarikçi Hk ve detaylı bilgi için p.m ataabilir misiniz. 6 aydır drop yapıyorum ve geliştirmek istiyorum
- 16-01-2021, 06:54:46Ben de dugun pazari ile ilgili bir domaine sahibim ve bu tarz bir sistemi kullanmak isterim. Yonlendirirseniz sevinirim. Tesekkurler.
- 16-01-2021, 10:53:31Bende tedarikciyi ögrenmek isterim, henuz baslamadim ama belki bana yol gösterebilir, satista yazmissiniz fiyat nedir?