ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sana bişey demedim zaten durumu gayet net anladım sözüm bu sistemin sahiplerine ve genelde böyle çalışan sistemlere, zaten ürün satıp kazanacaksın üstüne birde para istemek niye
önceki mesajı yazdıktan sonra biraz daha karıştırdım birbirinin aynısı 30 kadar site gördüm bu şartlarda siteler zaten çöp başka yol denemezsen kazanma şansı yok gibi bişey
velhasıl doğru olanı yapmışsın kolay gelsin
Teşekkür ederim tabiki öyle ekstra şeyler yapılması lazım. Bütce kullanmadan yapılcak en temiz iş buydu bana göre. %25 yetmiyor çünkü cok olması lazım daha cok