Gümrük sınırı neydi arkadaşlar? 150$ ayakkabı geçer mi sıkıntısız bilgi verebilir misiniz?
Ayrıca Ebay'mı daha avantajlı Amazon'mu Türkiye'ye gönderim konusunda?
Ebay'dan 150$ ayakkabı almak
5
●2.033
- 02-06-2015, 10:47:5175 $ diye biliyordum sınırı bir ara kalkıcak deniliyordu ama..
Sent from my iPhone using Tapatalk - 02-06-2015, 10:52:26geçeceğini düşünmüyorum. Gümrük olayı (tecrübe ile sabit) kesinlikle ordaki memurun insiyatifine kalmış birsey.Açar kutuyu ki hakkı var.
Şunu bile diyebilir emin ol.
"Bu ne ya ayakkabı mı *** zaten ülkede bir ton üretiliyor. İptal." - 02-06-2015, 13:54:06Üyeliği durduruldubi ara pttden yurt dışından gelen kargomu almaya gittiğimde 100 dolar üstünü sıkıntı çıkarıyormuş doğrumu dedim memur bana öyle bir şey yok dedi sadece bi miktar ücret ödüyormuşsunuz oda şimdiye kadar en fazla 7 lira ödendiğini duydum diye cevap verdi bana.
- 03-06-2015, 21:15:42öyle bir şey yok hocam. Gümrükte açılırsa 2 lira 60 kuruş ödeniyordu. geçerse %20 vergi ödeniyor.Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle