• 02-06-2015, 10:43:36
    #1
    Gümrük sınırı neydi arkadaşlar? 150$ ayakkabı geçer mi sıkıntısız bilgi verebilir misiniz?

    Ayrıca Ebay'mı daha avantajlı Amazon'mu Türkiye'ye gönderim konusunda?
  • 02-06-2015, 10:47:51
    #2
    75 $ diye biliyordum sınırı bir ara kalkıcak deniliyordu ama..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 02-06-2015, 10:52:26
    #3
    geçeceğini düşünmüyorum. Gümrük olayı (tecrübe ile sabit) kesinlikle ordaki memurun insiyatifine kalmış birsey.Açar kutuyu ki hakkı var.
    Şunu bile diyebilir emin ol.
    "Bu ne ya ayakkabı mı *** zaten ülkede bir ton üretiliyor. İptal."
  • 02-06-2015, 13:41:23
    #4
    Başka bilgisi olan var mı arkadaşlar? Hediye paketi şeklinde gönderilse
  • 02-06-2015, 13:54:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bi ara pttden yurt dışından gelen kargomu almaya gittiğimde 100 dolar üstünü sıkıntı çıkarıyormuş doğrumu dedim memur bana öyle bir şey yok dedi sadece bi miktar ücret ödüyormuşsunuz oda şimdiye kadar en fazla 7 lira ödendiğini duydum diye cevap verdi bana.
  • 03-06-2015, 21:15:42
    #6
    Antarika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi ara pttden yurt dışından gelen kargomu almaya gittiğimde 100 dolar üstünü sıkıntı çıkarıyormuş doğrumu dedim memur bana öyle bir şey yok dedi sadece bi miktar ücret ödüyormuşsunuz oda şimdiye kadar en fazla 7 lira ödendiğini duydum diye cevap verdi bana.
    öyle bir şey yok hocam. Gümrükte açılırsa 2 lira 60 kuruş ödeniyordu. geçerse %20 vergi ödeniyor.