bi ara pttden yurt dışından gelen kargomu almaya gittiğimde 100 dolar üstünü sıkıntı çıkarıyormuş doğrumu dedim memur bana öyle bir şey yok dedi sadece bi miktar ücret ödüyormuşsunuz oda şimdiye kadar en fazla 7 lira ödendiğini duydum diye cevap verdi bana.
öyle bir şey yok hocam. Gümrükte açılırsa 2 lira 60 kuruş ödeniyordu. geçerse %20 vergi ödeniyor.