geçeceğini düşünmüyorum. Gümrük olayı (tecrübe ile sabit) kesinlikle ordaki memurun insiyatifine kalmış birsey.Açar kutuyu ki hakkı var.
Şunu bile diyebilir emin ol.
"Bu ne ya ayakkabı mı *** zaten ülkede bir ton üretiliyor. İptal."