Ebay'dan Laptop Getiren Varmı.
19
●9.630
- 23-09-2013, 20:13:34US $181.55 Turkey UPS Worldwide SaverSMTrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$181.55 geliyor gibi gözüküyor hediye yazılsada vergi alıyorlarmı bilginiz varmı?
Yeni nesiller epey bir az elektirik tükettiginden batarya süreleri epey artıyor.HarbiUkala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-09-2013, 20:41:30Hediye yazılması hiçbirşey değiştirmiyor %20 vergi ödemen gerek. Gümrüğe takılırsa kredi kartı ekstresi ve ürünü aldığın sayfasının çıktısını ibraz etmeni istiyorlar. Eskiden gift yazınca geçiyordu ama artık tüm paketler açılıp kontrol ediliyor.Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$181.55 sadece nakliye bedeli için.
Gümrüğe takıldığında; depo ücreti konşimento bedeli, iş takip ücreti vs. derken UPS baya bi zarara sokabilir sizi...
Problem yaşamak istemiyorsanız usps ile amerikadan veya royal mail ile ingiltereden alın. Takipli olursa hiç başınız ağrımaz ve gümrük vergisini ödeyip alırsınız.
Royal mail'in 10 günde ulaştırdığı da oluyor. USPS ile aldıklarım genelde 15 ile 30 gün arasında kesin geldi.
Hatta en son aldığım ürün şu anda bana gelmek üzere. Yarın teslim edilir.
Caps:
http://r1309.hizliresim.com/1f/r/sysnn.jpg - 23-09-2013, 21:09:52Üyeliği durdurulduBunu al daha iyi : http://www.toshibadirect.com/td/b2c/...oid=2000094355
- 23-09-2013, 21:57:33Bilgilendirme için teşekkürlerTrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda Hp kullanıyorum evet çok ısınıyor fakat ısınmayan makinede görmedim bu problemi yaşadıgımdan diger laptoplarıda test ettim sony'de dahil onlarda ısınıyor aşırı.PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünebilirim fakat 17 inç monitör bana büyük gelir inceledim hem ssd,i7,14,15.6 seri üretmemişler ben göremedim.Bakkal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-09-2013, 00:38:19amerikadan iste diye bi site vardı hatırlıyorum. siz onla görüşün isterseniz. tnt fedex dhl ups ile gelirse takılma sansı çok yüksek. takılırsa beyanname açman gerekiyor. malın % 18 - %20 vergisini ödersin ardiye 200 ortalama, ordino 150 tl bide işlemleri bilmediğinizden dolayı gümrük müşavirliği şirketine vekalet verirsiniz bide ortalama 300 tl gibi bir rakama gümrük işlemleri ücreti tutar. gerisini siz düşünün. posta ile getirseniz geçme sansı cok yüksek hele bide bayram üzeri getirirseniz dahada yükselir. bence bu işlemlere değmez. Çok paran varsa getir sıkıntı olmaz
- 24-09-2013, 07:14:23Okadar para verecekseniz monsterbook , zenbook yada lenovonun bazı modellerini araştırabilirsiniz. donanım haberde bolca konu mevcut.Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle