• 23-09-2013, 19:55:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Batarya Yönünden Gayet İyi.
  • 23-09-2013, 20:13:34
    #11
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi şöyle bir durum var,

    kargo şirketi ups. Bunun türkçe meali düşeme anlamına geliyor. Ups bu tarz ürünlerde (elektronik, yedek parça) kesinlikle ürünü gümrüğe taktırıyor. Başka posta şirketleri ile gelse yine gümrüğe takılıyor ama ups döşemenin çok daha farklı yöntemlerini biliyor

    Detaylı bilgi istersen yardımcı olabilirim fakat, mümkünse ürünü amerikadan usps kargo ile veya ingiltereden royal mail ile takip kodlu olmanı öneririm.

    Aklın varsa ups ve fedex e sakın bulaşma bu ürün için en az $500 masraf çıkartırlar
    US $181.55 Turkey UPS Worldwide SaverSM

    $181.55 geliyor gibi gözüküyor hediye yazılsada vergi alıyorlarmı bilginiz varmı?

    HarbiUkala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batarya Yönünden Gayet İyi.
    Yeni nesiller epey bir az elektirik tükettiginden batarya süreleri epey artıyor.
  • 23-09-2013, 20:41:30
    #12
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    US $181.55 Turkey UPS Worldwide SaverSM

    $181.55 geliyor gibi gözüküyor hediye yazılsada vergi alıyorlarmı bilginiz varmı?


    Yeni nesiller epey bir az elektirik tükettiginden batarya süreleri epey artıyor.
    Hediye yazılması hiçbirşey değiştirmiyor %20 vergi ödemen gerek. Gümrüğe takılırsa kredi kartı ekstresi ve ürünü aldığın sayfasının çıktısını ibraz etmeni istiyorlar. Eskiden gift yazınca geçiyordu ama artık tüm paketler açılıp kontrol ediliyor.

    $181.55 sadece nakliye bedeli için.

    Gümrüğe takıldığında; depo ücreti konşimento bedeli, iş takip ücreti vs. derken UPS baya bi zarara sokabilir sizi...

    Problem yaşamak istemiyorsanız usps ile amerikadan veya royal mail ile ingiltereden alın. Takipli olursa hiç başınız ağrımaz ve gümrük vergisini ödeyip alırsınız.

    Royal mail'in 10 günde ulaştırdığı da oluyor. USPS ile aldıklarım genelde 15 ile 30 gün arasında kesin geldi.

    Hatta en son aldığım ürün şu anda bana gelmek üzere. Yarın teslim edilir.

    Caps:

    http://r1309.hizliresim.com/1f/r/sysnn.jpg
  • 23-09-2013, 20:45:48
    #13
    hp den uzak durun derim. çok çabuk ısınıyor ssd yanar kalır elinizde valla
  • 23-09-2013, 21:09:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bunu al daha iyi : http://www.toshibadirect.com/td/b2c/...oid=2000094355
  • 23-09-2013, 21:57:33
    #15
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye yazılması hiçbirşey değiştirmiyor %20 vergi ödemen gerek. Gümrüğe takılırsa kredi kartı ekstresi ve ürünü aldığın sayfasının çıktısını ibraz etmeni istiyorlar. Eskiden gift yazınca geçiyordu ama artık tüm paketler açılıp kontrol ediliyor.

    $181.55 sadece nakliye bedeli için.

    Gümrüğe takıldığında; depo ücreti konşimento bedeli, iş takip ücreti vs. derken UPS baya bi zarara sokabilir sizi...

    Problem yaşamak istemiyorsanız usps ile amerikadan veya royal mail ile ingiltereden alın. Takipli olursa hiç başınız ağrımaz ve gümrük vergisini ödeyip alırsınız.

    Royal mail'in 10 günde ulaştırdığı da oluyor. USPS ile aldıklarım genelde 15 ile 30 gün arasında kesin geldi.

    Hatta en son aldığım ürün şu anda bana gelmek üzere. Yarın teslim edilir.

    Caps:

    http://r1309.hizliresim.com/1f/r/sysnn.jpg
    Bilgilendirme için teşekkürler

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hp den uzak durun derim. çok çabuk ısınıyor ssd yanar kalır elinizde valla
    Şuanda Hp kullanıyorum evet çok ısınıyor fakat ısınmayan makinede görmedim bu problemi yaşadıgımdan diger laptoplarıda test ettim sony'de dahil onlarda ısınıyor aşırı.
    Bakkal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünebilirim fakat 17 inç monitör bana büyük gelir inceledim hem ssd,i7,14,15.6 seri üretmemişler ben göremedim.
  • 24-09-2013, 00:38:19
    #16
    amerikadan iste diye bi site vardı hatırlıyorum. siz onla görüşün isterseniz. tnt fedex dhl ups ile gelirse takılma sansı çok yüksek. takılırsa beyanname açman gerekiyor. malın % 18 - %20 vergisini ödersin ardiye 200 ortalama, ordino 150 tl bide işlemleri bilmediğinizden dolayı gümrük müşavirliği şirketine vekalet verirsiniz bide ortalama 300 tl gibi bir rakama gümrük işlemleri ücreti tutar. gerisini siz düşünün. posta ile getirseniz geçme sansı cok yüksek hele bide bayram üzeri getirirseniz dahada yükselir. bence bu işlemlere değmez. Çok paran varsa getir sıkıntı olmaz
  • 24-09-2013, 07:14:23
    #17
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda Hp kullanıyorum evet çok ısınıyor fakat ısınmayan makinede görmedim bu problemi yaşadıgımdan diger laptoplarıda test ettim sony'de dahil onlarda ısınıyor aşırı.
    Okadar para verecekseniz monsterbook , zenbook yada lenovonun bazı modellerini araştırabilirsiniz. donanım haberde bolca konu mevcut.
  • 24-09-2013, 07:36:26
    #18
    Bencede zenbook alin hocam kesin memnun kalirsiniz.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi