• 24-09-2013, 07:51:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    gumrukte takilir. gidip vergisini odersen alirsin urunu sorunsuz
  • 24-09-2013, 10:05:17
    #20
    servetese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerikadan iste diye bi site vardı hatırlıyorum. siz onla görüşün isterseniz. tnt fedex dhl ups ile gelirse takılma sansı çok yüksek. takılırsa beyanname açman gerekiyor. malın % 18 - %20 vergisini ödersin ardiye 200 ortalama, ordino 150 tl bide işlemleri bilmediğinizden dolayı gümrük müşavirliği şirketine vekalet verirsiniz bide ortalama 300 tl gibi bir rakama gümrük işlemleri ücreti tutar. gerisini siz düşünün. posta ile getirseniz geçme sansı cok yüksek hele bide bayram üzeri getirirseniz dahada yükselir. bence bu işlemlere değmez. Çok paran varsa getir sıkıntı olmaz
    Bilgilendirme için teşekkürler.

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okadar para verecekseniz monsterbook , zenbook yada lenovonun bazı modellerini araştırabilirsiniz. donanım haberde bolca konu mevcut.
    Kasaları hiç hoşuma gitmiyor. zenbook işlemcisi zayıf bu alacagım işemciye göre. Alienware laptoplar var bunlarda yüksel işlemciye sahip fakat tipleri hoş degil.

    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede zenbook alin hocam kesin memnun kalirsiniz.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    http://www.alienware.com/ var çok büyük ekranlara sahip ama hoş degil.

    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gumrukte takilir. gidip vergisini odersen alirsin urunu sorunsuz
    Bilgilendirme için teşekkürler.