amerikadan iste diye bi site vardı hatırlıyorum. siz onla görüşün isterseniz. tnt fedex dhl ups ile gelirse takılma sansı çok yüksek. takılırsa beyanname açman gerekiyor. malın % 18 - %20 vergisini ödersin ardiye 200 ortalama, ordino 150 tl bide işlemleri bilmediğinizden dolayı gümrük müşavirliği şirketine vekalet verirsiniz bide ortalama 300 tl gibi bir rakama gümrük işlemleri ücreti tutar. gerisini siz düşünün. posta ile getirseniz geçme sansı cok yüksek hele bide bayram üzeri getirirseniz dahada yükselir. bence bu işlemlere değmez. Çok paran varsa getir sıkıntı olmaz