• 14-10-2012, 19:00:49
    #1
    Arkadaşlar 1 hafta olmadı SAMSUNG NP350V5C-S0BTR marka laptop aldım. ama şöyle bir sorun var 2gb ekran kartı var ve 2 tane ekran kartı var.

    http://www.teknosa.com/kategori/bilg...ilver_notebook

    İntel HD Graphics 3000 Ve
    AMD Radeon HD7670M

    Ama şöyle bir sorun varki oyunlar oynanmıyor çünkü oyuna girdiğimde dahi hd graphics 3000 çalışıyor ve acayip kasıyor. Ne yaptıysam öteki ekran kartına geçemedim ne yapılabilir ?
  • 15-10-2012, 06:44:23
    #2
    oynadığınız oyun nedir, oyunun ekran kartı configurasyonu varmıdır? eğer varsa oradan hd7670m i master yaparsiniz olur biter yada aygit yöneticisinden sürücüyü devre dişi birakirsiniz
  • 15-10-2012, 07:15:00
    #3
    Oyuna sağ tıklayın görüntü işlemcisini yada buna benzer birşeyi amd radeon HD 7670 varsayılan seçtinizmi ?
  • 21-10-2012, 15:46:56
    #4
    tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oynadığınız oyun nedir, oyunun ekran kartı configurasyonu varmıdır? eğer varsa oradan hd7670m i master yaparsiniz olur biter yada aygit yöneticisinden sürücüyü devre dişi birakirsiniz
    denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuna sağ tıklayın görüntü işlemcisini yada buna benzer birşeyi amd radeon HD 7670 varsayılan seçtinizmi ?
    Oyun ayarlarında bir maalesef seçemiyorum. İntel'i devre dışı bırakınca yeniden başlatınca ötekine geçmiyor. ??? diye çıkıyor. GTA 4 Çalıştırdığım oyun bu ekran kartı kaldırmazmı sizce ?
  • 23-10-2012, 03:58:08
    #5
    sıkıntılı olur onboard ekran kartı, şöyle yapın o halde bios dan onboard ekran kartının kapatılma açılma özelliği varsa onu kapatın, eğer yoksa bilgisayardaki onboard ekran kartı driverini kaldirin hiç tanıtmayın ozaman mecburen geçmek zorunda..