Konu
2 Ekran kartı arası geçiş ?
23-10-2012, 03:58:08
#5
tiklagel
sıkıntılı olur onboard ekran kartı, şöyle yapın o halde bios dan onboard ekran kartının kapatılma açılma özelliği varsa onu kapatın, eğer yoksa bilgisayardaki onboard ekran kartı driverini kaldirin hiç tanıtmayın ozaman mecburen geçmek zorunda..