sıkıntılı olur onboard ekran kartı, şöyle yapın o halde bios dan onboard ekran kartının kapatılma açılma özelliği varsa onu kapatın, eğer yoksa bilgisayardaki onboard ekran kartı driverini kaldirin hiç tanıtmayın ozaman mecburen geçmek zorunda..