tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oynadığınız oyun nedir, oyunun ekran kartı configurasyonu varmıdır? eğer varsa oradan hd7670m i master yaparsiniz olur biter yada aygit yöneticisinden sürücüyü devre dişi birakirsiniz
denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyuna sağ tıklayın görüntü işlemcisini yada buna benzer birşeyi amd radeon HD 7670 varsayılan seçtinizmi ?
Oyun ayarlarında bir maalesef seçemiyorum. İntel'i devre dışı bırakınca yeniden başlatınca ötekine geçmiyor. ??? diye çıkıyor. GTA 4 Çalıştırdığım oyun bu ekran kartı kaldırmazmı sizce ?