• 12-09-2012, 14:17:58
    #1
    Arkadaşlar anakartım DD2 ram destekli bir anakart
    Yarın 2 tane 2gb 1066mhz kingstom ram alacağım 4gb toplam yani

    Birde asususn bir ekran kartını beğendim.Sanırım ekran kartı dd3 olsada sorun olmazmıs anakarttan farklı çalıştıkları için dd5 bile takabilirmişiz...Acaba bu doğrumu?

    Birde 250W power supply var bende bu parcaları eklersem ne gibi bir sorun olur?

    Daha önce harici ekran kartı kullanmadım Çünkü

    Saygılar
  • 20-09-2012, 12:49:46
    #2
    Alacağınız ekran kartı harici elektrik alıyorsa powerden 250W yetersiz kalır. Birde 250W tavsiye etmem ram düşük olsada ekran kartı düşük olsa da, çünkü en ufak ısınmada resetler. Size tavsiyem en kötü 300-350W kullanmanız.
  • 20-09-2012, 12:56:00
    #3
    Birde asususn bir ekran kartını beğendim.Sanırım ekran kartı dd3 olsada sorun olmazmıs anakarttan farklı çalıştıkları için dd5 bile takabilirmişiz...Acaba bu doğrumu?

    Doğru

    Birde 250W power supply var bende bu parcaları eklersem ne gibi bir sorun olur?

    300W yeterli olur ekran kartının ve işlemcinin çektiği güce bağlı 256bit 1gb bir kart ile minimum 300w power supply kullanmalısın, gereğinden düşük olursa ya görüntüyü hiç alamazsınız yada kartınız yeterli güç çekemediğinden yeterli hızda çalışmaz.
  • 24-09-2012, 06:20:51
    #4
    en az 400w kullanmalısınız orta seviye performans için 500w max performans için 600w+ kullanmanız ve ay sonu elektrik faturası için sağlam sponsor bulmanız gerekmektedir