Arkadaşlar anakartım DD2 ram destekli bir anakart
Yarın 2 tane 2gb 1066mhz kingstom ram alacağım 4gb toplam yani
Birde asususn bir ekran kartını beğendim.Sanırım ekran kartı dd3 olsada sorun olmazmıs anakarttan farklı çalıştıkları için dd5 bile takabilirmişiz...Acaba bu doğrumu?
Birde 250W power supply var bende bu parcaları eklersem ne gibi bir sorun olur?
Daha önce harici ekran kartı kullanmadım Çünkü
Saygılar