Birde asususn bir ekran kartını beğendim.Sanırım ekran kartı dd3 olsada sorun olmazmıs anakarttan farklı çalıştıkları için dd5 bile takabilirmişiz...Acaba bu doğrumu?

Doğru

Birde 250W power supply var bende bu parcaları eklersem ne gibi bir sorun olur?

300W yeterli olur ekran kartının ve işlemcinin çektiği güce bağlı 256bit 1gb bir kart ile minimum 300w power supply kullanmalısın, gereğinden düşük olursa ya görüntüyü hiç alamazsınız yada kartınız yeterli güç çekemediğinden yeterli hızda çalışmaz.