Netbook tan anlayanlar bakabilir mi?
12
●880
- 23-12-2010, 15:52:11Arkadaşlar netbook u elektiriğe takılı olarak kullansak bataryanın ömrü azalır mı?
- 23-12-2010, 15:55:43Üyeliği durdurulduonun netbook notebook farkı yok. genel olarak çıkartıp kullanılmasını söylerler. Tam dolum ve tam boşaltım yapmak her zaman pilin sağlığı için önemlidir. ama bende dell laptop var. 2006 da aldım. hala kullanıyorum. bir kere bile çıkartmadım bataryasını ve hala 2 saatten fazla gidiyor. Pek bir fark yok çektiğin çileye değmez. hem elektirik gidince çat diye gitmeside zararlı olur
- 23-12-2010, 16:03:12Bataryayı çıkartıp kullanma devri kapanalı çok oldu. Artık yeni nesil lityum pillerde batarya dolduğu anda çektiğin enerjiyi keser. Eski tip bataryalarda batarya tam dolduktan sonra zamanla boşalmaya başlıyor ve tekrar şarj konumuna geçiyordu bunu günde 1-2 kez yapıyordu. Yeni nesil bataryalarda bu olay yok. Bataryayı çıkarttığınızdada ups görevi gören bir donanımı saf dışı bırakmış oluyorsunuz.
- 23-12-2010, 16:29:34Vermez. O kadar açıklamada boşa gittibilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle