• 23-12-2010, 15:52:11
    #1
    Arkadaşlar netbook u elektiriğe takılı olarak kullansak bataryanın ömrü azalır mı?
  • 23-12-2010, 15:54:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunu Bende Merak Ediyorum.

    Komple Bitirip Yeniden Şarj Etmek Bataryanın Ömrünü Bitiriyomuş

    Peki Sürekliği Elektrikte Kullanmak
  • 23-12-2010, 15:55:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onun netbook notebook farkı yok. genel olarak çıkartıp kullanılmasını söylerler. Tam dolum ve tam boşaltım yapmak her zaman pilin sağlığı için önemlidir. ama bende dell laptop var. 2006 da aldım. hala kullanıyorum. bir kere bile çıkartmadım bataryasını ve hala 2 saatten fazla gidiyor. Pek bir fark yok çektiğin çileye değmez. hem elektirik gidince çat diye gitmeside zararlı olur
  • 23-12-2010, 16:03:12
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Bataryayı çıkartıp kullanma devri kapanalı çok oldu. Artık yeni nesil lityum pillerde batarya dolduğu anda çektiğin enerjiyi keser. Eski tip bataryalarda batarya tam dolduktan sonra zamanla boşalmaya başlıyor ve tekrar şarj konumuna geçiyordu bunu günde 1-2 kez yapıyordu. Yeni nesil bataryalarda bu olay yok. Bataryayı çıkarttığınızdada ups görevi gören bir donanımı saf dışı bırakmış oluyorsunuz.
  • 23-12-2010, 16:11:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sony nin ürünlerinde batarya fullenince enerji kesiliyor
  • 23-12-2010, 16:17:19
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    sHeRiF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sony nin ürünlerinde batarya fullenince enerji kesiliyor
    Sony'e özel birşey değil bu.
  • 23-12-2010, 16:29:34
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç olarak elektiriğe takılı olarak kullansam bataryaya zarar verir mi vermez mi hocam?
    Vermez. O kadar açıklamada boşa gitti
  • 23-12-2010, 16:35:51
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim laptop hep şarjda ama hep %99da duruyor hiç %100 bulmadı. Bu iyi bişey mi?
  • 23-12-2010, 16:36:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim laptop hep şarjda ama hep %99da duruyor hiç %100 bulmadı. Bu iyi bişey mi?
    kötü bişey.