• 23-12-2010, 16:39:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü bişey.
    Benim bilgisayar eski tabi.. Bataryayı çıkarıp mı kullanayım ben şimdi?
  • 23-12-2010, 16:39:39
    #11
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vermez. O kadar açıklamada boşa gitti
    Teşekürler. aradığım cevap buydu.
  • 23-12-2010, 16:52:56
    #12
    Bendeki Samsung ile gelen easy battery manager yazılımı pili %80'den fazla doldurmuyor. Böylece pilin ömrü uzuyor, genelde masabaşında laptop kullananlar için kesinlikle Tavsiye ederim
  • 16-01-2011, 05:08:41
    #13
    zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendeki Samsung ile gelen easy battery manager yazılımı pili %80'den fazla doldurmuyor. Böylece pilin ömrü uzuyor, genelde masabaşında laptop kullananlar için kesinlikle Tavsiye ederim
    Yazılımımı Yoksa Laptopumu?