onun netbook notebook farkı yok. genel olarak çıkartıp kullanılmasını söylerler. Tam dolum ve tam boşaltım yapmak her zaman pilin sağlığı için önemlidir. ama bende dell laptop var. 2006 da aldım. hala kullanıyorum. bir kere bile çıkartmadım bataryasını ve hala 2 saatten fazla gidiyor. Pek bir fark yok çektiğin çileye değmez. hem elektirik gidince çat diye gitmeside zararlı olur