• 18-12-2010, 15:44:43
    #1
    Selamun Aleyküm

    arkadaşım laptop hiç açılmıyor dedi, malum azda olsa anlayanı görünce korkudan açılıyorlar : ) herneyse bilgisayara birbaktım felaket ısınıyor hemen içini açtım fanı temizledim ısıyı düşürdüm, tppladım tekrar çalıştırdım, laptop hala yavaş, bastım formatı fakat değişen hiçbirşey olmadı , 5 dakikada falan açılıyordu şuan 3 dakikada açılıyor.

    ısınma acaba işletim sistemine falan zarar vermiş olabilirmi?

    laptop da 4gb ram var samsung np-r522h modeli windows 7 kurulu.
  • 19-12-2010, 03:10:51
    #2
    Bu konu hakkında bilgisi olan yokmu ? : (
  • 19-12-2010, 03:16:10
    #3
    Kurma şansın varsa XP kur bence tek verebileceğim fikir bu
  • 19-12-2010, 03:22:12
    #4
    zaten xp kuruluydu 6 ay evvel xp yi de ben kurmuştum ve xp varken daha da beterdi. dün gece vista kurdum, laptobun otomatik kurulumundan, olmadı bende win 7 kurdum ama yine aynı hele şuan felaket yavaş açılıyor ve kapanıyor : (