Selamun Aleyküm
arkadaşım laptop hiç açılmıyor dedi, malum azda olsa anlayanı görünce korkudan açılıyorlar : ) herneyse bilgisayara birbaktım felaket ısınıyor hemen içini açtım fanı temizledim ısıyı düşürdüm, tppladım tekrar çalıştırdım, laptop hala yavaş, bastım formatı fakat değişen hiçbirşey olmadı , 5 dakikada falan açılıyordu şuan 3 dakikada açılıyor.
ısınma acaba işletim sistemine falan zarar vermiş olabilirmi?
laptop da 4gb ram var samsung np-r522h modeli windows 7 kurulu.