zaten xp kuruluydu 6 ay evvel xp yi de ben kurmuştum ve xp varken daha da beterdi. dün gece vista kurdum, laptobun otomatik kurulumundan, olmadı bende win 7 kurdum ama yine aynı hele şuan felaket yavaş açılıyor ve kapanıyor : (