bende 17 " vardı demin bitane philips 19" aldım
1440*900 çözünürlükte fakat bende en son
1024*1024 var ayarlarda
19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım bi yardım edin
böle yazılar ve resimler uzamış gibi duruyo sevmedim
19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım
2
●708
- 26-08-2007, 01:54:37yukledim kardeş olmamıştı bidaha bakayım ben pek anlamam donanımdan da saolvlvx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle