• 25-08-2007, 19:10:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 17 " vardı demin bitane philips 19" aldım

    1440*900 çözünürlükte fakat bende en son

    1024*1024 var ayarlarda

    19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım bi yardım edin

    böle yazılar ve resimler uzamış gibi duruyo sevmedim
  • 25-08-2007, 23:54:43
    #2
    lcd nin driver ını yuklemelisin.
    o zaman 1440*900 çözünürlüğü aktif olur.
  • 26-08-2007, 01:54:37
    #3
    vlvx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lcd nin driver ını yuklemelisin.
    o zaman 1440*900 çözünürlüğü aktif olur.
    yukledim kardeş olmamıştı bidaha bakayım ben pek anlamam donanımdan da saol