bende 17 " vardı demin bitane philips 19" aldım

1440*900 çözünürlükte fakat bende en son

1024*1024 var ayarlarda

19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım bi yardım edin

böle yazılar ve resimler uzamış gibi duruyo sevmedim