Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende 17 " vardı demin bitane philips 19" aldım
1440*900 çözünürlükte fakat bende en son
1024*1024 var ayarlarda
19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım bi yardım edin
böle yazılar ve resimler uzamış gibi duruyo sevmedim