vlvx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lcd nin driver ını yuklemelisin.
o zaman 1440*900 çözünürlüğü aktif olur.
yukledim kardeş olmamıştı bidaha bakayım ben pek anlamam donanımdan da saol