Konu
19" lcd widescreen 1440*900 nasi yaparım
26-08-2007, 01:54:37
#3
HERSOY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vlvx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lcd nin driver ını yuklemelisin.
o zaman 1440*900 çözünürlüğü aktif olur.
yukledim kardeş olmamıştı bidaha bakayım ben pek anlamam donanımdan da saol