• 17-06-2010, 10:11:57
    #1
    slm arkadaşlar 1 hafta önce bir laptop aldım asus marka laptoplar hakkında pek bir bilgim yok.

    bu laptop u ben seyyar olarak kullanmıcam, yani evde sabit kalacak şimdi ben bu laptop u batarya ile birlikte şarjdamı kullansam daha iyi (süreli fiş takılı kalacak)
    yoksa bataryayı çıkarmammı gerekiyor.

    şuan için pc yeni olduğu için şarjı 2,5-3 saat gidiyor. tecrübeli arkdaşlar ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verirlerse sevinirim. tşkler şimdiden.
  • 17-06-2010, 10:36:56
    #2
    Kesinlikle bataryayı çıkarın öyle kullanın. Belli bir süre sonra batarya tutmuyor.
  • 17-06-2010, 10:49:24
    #3
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bataryayı çıkarın öyle kullanın. Belli bir süre sonra batarya tutmuyor.
    Katılıyorum 2.senesi laptobumun.Bataryayla 20dk anca şarj tutuyor.Ben batarya takılıyken şarjıda takıp kullandım 1buçuk senedir.Sonradan acısı çıkıyor
  • 17-06-2010, 10:52:40
    #4
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bataryayı çıkarın öyle kullanın. Belli bir süre sonra batarya tutmuyor.
    Elektrikler gittiğinde laptop için sorun oluşabilir bunuda unutmamak lazım batarya kurtaracam diye labtoptan olmayın.
    Benim size tavsiyem batarya takılı fişi üzerinde kullanınız.
  • 17-06-2010, 10:53:53
    #5
    peki hocam ben bu bataryayı çıkarttığımda batarya dolumu olsa daha iyi boşmu kalsa daha iyi. bataryayı ayda 1 kezde olsa kullanırım çünkü. boş kalmasımı daha sağlıklı yoksa dolu şekildemi
  • 16-07-2010, 11:43:36
    #6
    5 ay önce laptop aldım. Aldığım yerdeki görevliye aynı soruyu sordum. Evde çıkarmamamı söyledi. Artık yeni nesip lityum bataryalarda o sorun pek olmuyormuş. sadece ayda 1 doldur boşalt yapmam gerektiğini söyledi.
  • 16-07-2010, 11:46:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sen batarya varken enerjı verırsen zaten o enerjı bataryaya gıtmeyecektır. Bataryayı kesınlıkle çıkarmamalısın. Ayda bir tam şarj-deşarj yapmayıda unutma. Sorun olmaz
  • 16-07-2010, 11:51:24
    #8
    Ben 5 yıl boyunca bataryayı fiş takılıyken kullandım. Hiç çıkartıpda kullanmadım. Geçen seneye kadar da min. 1 saat şarjı gidiyordu.

    Adaptör bozulduktan sonra bataryada bozuldu. şimdi 2 dk ya gidiyor ya gitmiyor. Ama problem fiş takılıyken değil adaptörün bozulmasıyla oluştu.

    Bilgisayarım Toshiba marka
  • 30-07-2010, 00:50:57
    #9
    iki türlüde sorun teşkil etmez...