Hocam sen batarya varken enerjı verırsen zaten o enerjı bataryaya gıtmeyecektır. Bataryayı kesınlıkle çıkarmamalısın. Ayda bir tam şarj-deşarj yapmayıda unutma. Sorun olmaz