peki hocam ben bu bataryayı çıkarttığımda batarya dolumu olsa daha iyi boşmu kalsa daha iyi. bataryayı ayda 1 kezde olsa kullanırım çünkü. boş kalmasımı daha sağlıklı yoksa dolu şekildemi