• 10-06-2010, 00:17:51
    #1
    Arkadaşlar benim ekran kartım ATI 512 MB ramim ise 3 Gb ben ramden ekran kartıma destek vermek istiyorum ayni ekran karımı 1024 e çıkarmak istiyorum ve bilgisayarımın özellikleriden bu mevcur sistem bunu kendisimi yapıyor benim bir overclock yapmam mı gerekli teşekkürler şimdiden(not pc: Hp G62)
  • 12-06-2010, 12:15:50
    #2
    Backlink Hizmetleri
    Ram Belleğinizin bir bölümünü ekran kartına transfer etmeniz size grafik performansı açısından gözle görülür bir fark sağlamayacaktır. Sistem performansınızı da boşuna düşürmüş olursunuz. Bu işlemi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Eğer kararlıysanız ve ekran kartınızda hypermemory özelliği mevcut ise, biosa girip VGA Kontrol bölümünden maksimum sınırına kadar arttırma yapabilirsiniz.
  • 13-06-2010, 02:05:47
    #3
    3 Gb ram var 512 mb ekran kartım 1700 küsürlara çıkabiliyor 1024 yapıcam teşekkürler