Ram Belleğinizin bir bölümünü ekran kartına transfer etmeniz size grafik performansı açısından gözle görülür bir fark sağlamayacaktır. Sistem performansınızı da boşuna düşürmüş olursunuz. Bu işlemi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Eğer kararlıysanız ve ekran kartınızda hypermemory özelliği mevcut ise, biosa girip VGA Kontrol bölümünden maksimum sınırına kadar arttırma yapabilirsiniz.