Arkadaşlar benim ekran kartım ATI 512 MB ramim ise 3 Gb ben ramden ekran kartıma destek vermek istiyorum ayni ekran karımı 1024 e çıkarmak istiyorum ve bilgisayarımın özellikleriden bu mevcur sistem bunu kendisimi yapıyor benim bir overclock yapmam mı gerekli teşekkürler şimdiden(not pc: Hp G62)