• 09-07-2007, 19:54:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    üstadlar 256 yada 512 ram alacağım bildiğim en iyi marka kingston fakat daha ve alternatif markalar var mı?
  • 09-07-2007, 19:57:58
    #2
    Alternatif demişsin ama bence Kingston derim.
  • 09-07-2007, 19:59:12
    #3
    Bence kingston dan şaşmamalısın.
  • 09-07-2007, 20:01:08
    #4
    hocam 256ddr ram pek kalmadı diye biliyorum

    512 alırsan senin için daha iyi olur

    kingston güzel markadır yada oem de alabilirsin..
  • 09-07-2007, 20:02:14
    #5
    En iyisi Kingston mu :S

    Corsair ne ola ki :S
  • 09-07-2007, 20:03:08
    #6
    bende alıcam fiyatlar ne civardı onu bilen var mı
  • 09-07-2007, 20:18:34
    #7
    twinmos ile kingston başka marka yok zaten
    Not:twinmos kullanıyorum.
    fiyatlar : Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Bilgisayar | Hafıza Ürünleri
  • 09-07-2007, 20:21:46
    #8
    iki ram ı kullanabilirmiyiz bi arada
  • 09-07-2007, 20:24:32
    #9
    HyperText adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alıcam fiyatlar ne civardı onu bilen var mı
    ilginçtir ki ddr2 daha ucuz çünki ddr ram pek kalmaadı piyasada..

    ddr2 ram 19-22$+kdv iken ddr 25-30$+kdv

    bu arada kingston ile oem ram arasındaki farklar 1-2 $ pek fark yok yani..