Ram olarak hangi markayı alsam? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ram olarak hangi markayı alsam?
10
●
1.264
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Ram olarak hangi markayı alsam?
1
2
09-07-2007, 20:39:29
#10
TeXaS
evt ßenimde ddr ram oem almıstım 1 ay once 1 gb ram 90 ytl verdim
ya kingston yada oem
2 ram de kullanabilirsin ßenim ole
256 lık bir de 1gb ram
10-07-2007, 17:35:56
#11
bello
Üyeliği durduruldu
hımm saolun teşekkür ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler