Konu
Ram olarak hangi markayı alsam?
09-07-2007, 20:01:08
#4
UndeaD
hocam 256ddr ram pek kalmadı diye biliyorum
512 alırsan senin için daha iyi olur
kingston güzel markadır
yada oem de alabilirsin..