webcam almak istiyorum önerileriniz?
22
●3.467
- 20-05-2007, 22:52:26Üyeliği durduruldueskiden philips almoştım o zaman pahlaı birşeydi ama acaip berbat görüntü veriyordu.o zamandan beri webcam'lerden soğudum.ben 50 verdiysem internet cafede baktıklarım 20 ytl idi fakat benimkinden kat kat daha gzl görüntü veriyordu.bu işin fiyata bakmadığını düşünüyorum.bana fiyatı uygun ve görüntüsü iyi olan bir kamera önerebilir misiniz?artık bende kız arkadaşlarla görüntülü sohbet yapmak istiyorum.
- 20-05-2007, 22:57:45Logitech kullanıyorum görüntü gerçekten çok güzel 100 ytl felan .
Hepsiburada.com | Akıllı AlıÅ�veriÅ� Burada | Bilgisayar | LOGITECH QUIKCAM PRO 5000 WEBCAM - 20-05-2007, 22:59:07Üyeliği durduruldukesinLikLe öneririm.turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2007, 23:01:02Hepsiburada.com | Akıllı AlıÅveriÅ Burada | Bilgisayar | REXPO 5.2 MP DivX KAYIT YAPABİLEN + MİKROFONLU WEBCAM
aldım gıcır gıcır görüntü vallahi bak çektiğim fotoyuda gösterim gör .
senin için monitörümü çektim bak bunu al
http://img521.imageshack.us/img521/8836/ads305ztd9.jpg - 20-05-2007, 23:05:52Üyeliği durdurulduBende öneririm. Fakat Yüksek kalite bekliyorsan başka ürünlere yönelebilirsin. Ama Ucuz Megapixele de aldanma daha berbatturkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2007, 23:07:02buyur bakalım .https://www.r10.net/yeni-cikan-urunle...ro-5000-a.html
- 20-05-2007, 23:42:37Üyeliği durduruldubu beklediğimin üstünde bir fiyat hostbank,yinede tşkler.şu an REXPO 5.2 MP ile A4-TECH WEBCAM PK635 arasında bir tercih yapmaya çalışıyorum.a-4 tech kamerası olan biri foto çekip eklesin lütfen buraya.resme göre ikisini kıyaslayalımHostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
