TReX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
a4 den felan kamera olmaz
5megapx 6megapx deyip verirler lens 0.5 bile çıkmaz.
kanma öyle şeylere
olivetti nin bir modeli var 55 ytl sanırım.onu bir araştır.lens kalitesi çok iyi.
22
●3.467


