eskiden philips almoştım o zaman pahlaı birşeydi ama acaip berbat görüntü veriyordu.o zamandan beri webcam'lerden soğudum.ben 50 verdiysem internet cafede baktıklarım 20 ytl idi fakat benimkinden kat kat daha gzl görüntü veriyordu.bu işin fiyata bakmadığını düşünüyorum.bana fiyatı uygun ve görüntüsü iyi olan bir kamera önerebilir misiniz?artık bende kız arkadaşlarla görüntülü sohbet yapmak istiyorum.