Başlıkta da belirttiğim gibi mouse durup dururken kendi kendine oynuyor. Oynamakla kalmayıp tüm pencereleri kapatıyor. Yeni metin dosyaları, çalışma sayfaları filan açıyor. O an mouseyi zaptedemiyorum. Virüs taraması yapıyorum virüs gözükmüyor. ESET Smart Security 4 kurulu bilgisayarımda. Önceden Avast vardı kaldırıp yerine bunu kurdum. Bu arada mousenin altındaki ayaklar aşınmış.
Böyle yapmasının nedeni ne olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum.
Mouse kendi kendine oynuyor
9
●4.910
- 14-10-2009, 12:01:29Birkaç saniye sürüyor ve imleci görmek mümkün değil. O kadar hızlı hareket ediyorki. Bunu normal bir kullanıcı yapamaz düşüncesindeyim. Bağlansa tüm şifrelerim ve hesaplarım hacklenirdi.burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2009, 17:07:23Hayır denemedim. Ayaklar aşındığından desem kendi kendine tıklama yapması garip. Açık pencereleri kapatıyor.helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2009, 14:47:18Aynı sorunu ben de yaşamıştım, yanlış hatırlamıyorsam A4tech'di, chic de olabilir. Tamamen mouse'dan kaynaklanıyor, virüs vs.. değil. İşi illaki mekanik olarak düşünmeyin, devrelerinde oluşan bir sorundan kaynaklanıyor bu olay. Başka bir mouse ile deneyin, sorun olmadığını göreceksiniz.
- 15-10-2009, 17:59:52Üyeliği durduruldukatılıyorum bendece a4tech marka mausede aynı sorun olmuştu değiştrdim problem yok. Ama yinede bir format at ne olur ne olmazBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle