• 14-10-2009, 11:50:53
    #1
    Başlıkta da belirttiğim gibi mouse durup dururken kendi kendine oynuyor. Oynamakla kalmayıp tüm pencereleri kapatıyor. Yeni metin dosyaları, çalışma sayfaları filan açıyor. O an mouseyi zaptedemiyorum. Virüs taraması yapıyorum virüs gözükmüyor. ESET Smart Security 4 kurulu bilgisayarımda. Önceden Avast vardı kaldırıp yerine bunu kurdum. Bu arada mousenin altındaki ayaklar aşınmış.

    Böyle yapmasının nedeni ne olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 14-10-2009, 11:55:28
    #2
    kendi kendine dosyalar açıp-kapatıyuorsa bir format atsanız iyi olur pcye birileri bağlanmış vs. olabilir.
  • 14-10-2009, 12:01:29
    #3
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi kendine dosyalar açıp-kapatıyuorsa bir format atsanız iyi olur pcye birileri bağlanmış vs. olabilir.
    Birkaç saniye sürüyor ve imleci görmek mümkün değil. O kadar hızlı hareket ediyorki. Bunu normal bir kullanıcı yapamaz düşüncesindeyim. Bağlansa tüm şifrelerim ve hesaplarım hacklenirdi.
  • 14-10-2009, 16:20:11
    #4
    Farklı bir mouse ile denediniz mi?
  • 14-10-2009, 17:07:23
    #5
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir mouse ile denediniz mi?
    Hayır denemedim. Ayaklar aşındığından desem kendi kendine tıklama yapması garip. Açık pencereleri kapatıyor.
  • 14-10-2009, 21:13:27
    #6
    sağlam bir spy yemişsin dostum önemli hesaplarına girmeden o bilgisayara format atsan ve hatta telekoma başvurup IP'ni de yenilersen çok iyi olur
  • 14-10-2009, 21:26:41
    #7
    Mouse,ın altına bir kagıt koy dene bakalım a4 kagıdı gazete kagıdı vs
  • 15-10-2009, 14:47:18
    #8
    Kurumsal PLUS
    Aynı sorunu ben de yaşamıştım, yanlış hatırlamıyorsam A4tech'di, chic de olabilir. Tamamen mouse'dan kaynaklanıyor, virüs vs.. değil. İşi illaki mekanik olarak düşünmeyin, devrelerinde oluşan bir sorundan kaynaklanıyor bu olay. Başka bir mouse ile deneyin, sorun olmadığını göreceksiniz.
  • 15-10-2009, 17:59:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu ben de yaşamıştım, yanlış hatırlamıyorsam A4tech'di, chic de olabilir. Tamamen mouse'dan kaynaklanıyor, virüs vs.. değil. İşi illaki mekanik olarak düşünmeyin, devrelerinde oluşan bir sorundan kaynaklanıyor bu olay. Başka bir mouse ile deneyin, sorun olmadığını göreceksiniz.
    katılıyorum bendece a4tech marka mausede aynı sorun olmuştu değiştrdim problem yok. Ama yinede bir format at ne olur ne olmaz