burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi kendine dosyalar açıp-kapatıyuorsa bir format atsanız iyi olur pcye birileri bağlanmış vs. olabilir.
Birkaç saniye sürüyor ve imleci görmek mümkün değil. O kadar hızlı hareket ediyorki. Bunu normal bir kullanıcı yapamaz düşüncesindeyim. Bağlansa tüm şifrelerim ve hesaplarım hacklenirdi.