Başlıkta da belirttiğim gibi mouse durup dururken kendi kendine oynuyor. Oynamakla kalmayıp tüm pencereleri kapatıyor. Yeni metin dosyaları, çalışma sayfaları filan açıyor. O an mouseyi zaptedemiyorum. Virüs taraması yapıyorum virüs gözükmüyor. ESET Smart Security 4 kurulu bilgisayarımda. Önceden Avast vardı kaldırıp yerine bunu kurdum. Bu arada mousenin altındaki ayaklar aşınmış.
Böyle yapmasının nedeni ne olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum.