• 17-03-2007, 22:10:09
    #10
    ben alabilirim çok mu belirgin çizik?
  • 17-03-2007, 22:19:04
    #11
    arkadaşlar çizik ekranda görüntü kaybına neden oluyor. Görüntü yokken ekranda çizikin küçük olduğunu görüyorsunuz ama ekran açılınca yani bilgisayar açılınca çiziğin etrafında 1 cmlik bir kararma oluyor. Çizik te Ekranın sol üst köşesinden sağ alt köşesine kadar devam ediyor.

    Ben yeni laptop alacağım ya zaten yaptırsamda seneye değiştirecektim bu sene yeni alırım olur biter diye düşünüyorum

    Ama yinede sorabilirsen iyi olur nasıl yaptırmış nereye belki öyle satarım daha kolay olur.
  • 17-03-2007, 22:30:57
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir fiyat belirle
    belki alan çıkar forumdan
  • 17-03-2007, 22:43:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    evet bi fiyat belirlersen burdan da alan çıkabilir
  • 17-03-2007, 22:48:22
    #14
    600 diyeyim pazarlığa açık diyeyim isteyen öms atsın diyeyim bari
    Bu forumdan birine satmak amaçım değil arkadaşlar yanlış anlaşılmasın sadece yol göstermeniz için soruyorum.
  • 18-03-2007, 12:15:31
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bede hp aldım hata yaptım itiraf ediyorum ekran 2 gğnde bir siyah renkleri kırmızı siyah vs olarak göstriyor servise vericem ama önce yedekleyip format atmam lazım off off.

    seni anlıyorum laptoplarda ekran en önemli şeylerden biri bazen cok sinirlendiriyor.
  • 31-08-2007, 12:13:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sen en iyisi teknosada onu satan adamı iş çıkışı yakala adamın aylık maaşını at cebe kaybol ...
  • 31-08-2007, 12:53:21
    #17
    Amilo serisi mi? o özelliği de bir söylersen sevinirim
  • 13-09-2007, 16:52:45
    #18
    CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen en iyisi teknosada onu satan adamı iş çıkışı yakala adamın aylık maaşını at cebe kaybol ...

    18-03-2007, 12:15 PM dostum 5 ay geçmiş ne adam kalmıştır ne lattop