arkadaşlar çizik ekranda görüntü kaybına neden oluyor. Görüntü yokken ekranda çizikin küçük olduğunu görüyorsunuz ama ekran açılınca yani bilgisayar açılınca çiziğin etrafında 1 cmlik bir kararma oluyor. Çizik te Ekranın sol üst köşesinden sağ alt köşesine kadar devam ediyor.

Ben yeni laptop alacağım ya zaten yaptırsamda seneye değiştirecektim bu sene yeni alırım olur biter diye düşünüyorum

Ama yinede sorabilirsen iyi olur nasıl yaptırmış nereye belki öyle satarım daha kolay olur.