CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen en iyisi teknosada onu satan adamı iş çıkışı yakala adamın aylık maaşını at cebe kaybol ...

18-03-2007, 12:15 PM dostum 5 ay geçmiş ne adam kalmıştır ne lattop