• 18-06-2009, 12:09:28
    #1
    Bağlandık ........
  • 18-06-2009, 12:16:07
    #2
    normal değilde çapraz kablo ile bağlayıp her iki bilgisayara ip atayacaksın varsayılan ağ geçidine diğer bilgisayara verdiğin ip adresini yazacaksın
  • 18-06-2009, 12:18:32
    #3
    bilgisayarların çalışma gruplarını aynı yap
    cross kablo ile birbirine bağla
    ip değerlerini ata (aynı olmasın çakışır.)
  • 18-06-2009, 12:27:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cross Kablo Kullanman Gerek. Fakat Elinde Cross Kablo Yoksa Bir Tane Hub Al Eğer Elinde Portlu Modem Varsa Ethernet Girişlerini Modeme Tak.
  • 20-06-2009, 14:17:15
    #5
    biglisayarlara ip tanımını yaptık sonra bide ağ kurmak gerekiyr muş onu kurunca sorun halloldu. teşekkürler.