2 Bilgisayarı Ethernetten Nasıl Bağlayabilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Bilgisayarı Ethernetten Nasıl Bağlayabilirim ?
4
●
540
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
2 Bilgisayarı Ethernetten Nasıl Bağlayabilirim ?
18-06-2009, 12:09:28
#1
nebukatnezar
Bağlandık ........
18-06-2009, 12:16:07
#2
emmaclub
normal değilde çapraz kablo ile bağlayıp her iki bilgisayara ip atayacaksın varsayılan ağ geçidine diğer bilgisayara verdiğin ip adresini yazacaksın
18-06-2009, 12:18:32
#3
Okan
bilgisayarların çalışma gruplarını aynı yap
cross kablo ile birbirine bağla
ip değerlerini ata (aynı olmasın çakışır.)
18-06-2009, 12:27:44
#4
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Cross Kablo Kullanman Gerek. Fakat Elinde Cross Kablo Yoksa Bir Tane Hub Al Eğer Elinde Portlu Modem Varsa Ethernet Girişlerini Modeme Tak.
20-06-2009, 14:17:15
#5
nebukatnezar
biglisayarlara ip tanımını yaptık sonra bide ağ kurmak gerekiyr muş onu kurunca sorun halloldu. teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler