Konu
2 Bilgisayarı Ethernetten Nasıl Bağlayabilirim ?
18-06-2009, 12:16:07
#2
emmaclub
normal değilde çapraz kablo ile bağlayıp her iki bilgisayara ip atayacaksın varsayılan ağ geçidine diğer bilgisayara verdiğin ip adresini yazacaksın