Konu
2 Bilgisayarı Ethernetten Nasıl Bağlayabilirim ?
20-06-2009, 14:17:15
#5
nebukatnezar
biglisayarlara ip tanımını yaptık sonra bide ağ kurmak gerekiyr muş onu kurunca sorun halloldu. teşekkürler.