Bugün C bölümüne format atıp XP kurarken mavi ekranda baktım M bölümü dolu olmasına rağmen bölümlenmemiş alan olarak görülüyordu.. Bu bölüme hiç dokunmadan(bundan kesin eminim) C ye format atmayı sürdürdüm.. Sonunda XP kurulduktan sonra baktım ki M bölümü yok.. Partition Magic yükledim ve o bölümün yine bölümlenmemiş alan olduğunu gördüm.. Bu bölümü nasıl geri getirebilirim? acil yardımlarınıza ihtiyacım var
şimdi GetDataBack recovery programına bakıyorum, sizin önerebileceğiniz başka çözüm var mıdır?



