• 03-05-2009, 13:01:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    problem çözüldü arkadaşlar.. XP pro kurmuştum, SP2 yoktu bilgisayarda.. SP2 yükledikten sonra harddiskin içindekiler enteresan şekilde geri geldi
  • 04-05-2009, 01:23:31
    #11
    aklımızda bulunsun problemi çözüp açıkladığın için teşekkürler