Hard diskim 250 GB ve 3 e bölünmüş durumda: C= 65 GB E= 85 GB M=85 GB gibi..

Bugün C bölümüne format atıp XP kurarken mavi ekranda baktım M bölümü dolu olmasına rağmen bölümlenmemiş alan olarak görülüyordu.. Bu bölüme hiç dokunmadan(bundan kesin eminim) C ye format atmayı sürdürdüm.. Sonunda XP kurulduktan sonra baktım ki M bölümü yok.. Partition Magic yükledim ve o bölümün yine bölümlenmemiş alan olduğunu gördüm.. Bu bölümü nasıl geri getirebilirim? acil yardımlarınıza ihtiyacım var şimdi GetDataBack recovery programına bakıyorum, sizin önerebileceğiniz başka çözüm var mıdır?