• 10-04-2009, 14:51:27
    #10
    götür bir lastikçiye kompresor tutsun büyük ihtimal powersuply den geliyordur veya işlemci fanından..
  • 03-05-2009, 13:31:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kardeş bence fanı biraz yağla olmadı arkadaşın dediği gibi iki yumruk yada bir tekme vur düzelir. ben bu şekilde yapıyorum
  • 03-05-2009, 14:24:58
    #12
    Aynı sorun bendede var , süpürge ile alacağım sonra geçmezse o anki duruma bağlı belki yumruklarım
  • 04-05-2009, 00:47:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hadi hayırlısı bakalım
  • 04-05-2009, 00:51:41
    #14
    benim masaüstünde de var bu sorun.donanımdan falan anlamadığım için ellemiyorum.korkuyorum bi yerine birşey olur diye

    abim kasanın kapağını açık bırakmış.yarısı açıkta makinanın aylardır ben de kapatamıyorum bi zararı olur mu
  • 04-05-2009, 00:53:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fanların göbeğine birkaç damla yağ damlatabilirsiniz.