Kasadan Çok ses geliyor ?
14
●2.493
- 04-05-2009, 00:51:41benim masaüstünde de var bu sorun.donanımdan falan anlamadığım için ellemiyorum.korkuyorum bi yerine birşey olur diye

abim kasanın kapağını açık bırakmış.yarısı açıkta makinanın aylardır ben de kapatamıyorum bi zararı olur mu
- 04-05-2009, 00:53:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fanların göbeğine birkaç damla yağ damlatabilirsiniz.
olmadı arkadaşın dediği gibi iki yumruk yada bir tekme vur düzelir. ben bu şekilde yapıyorum
