Konu
Kasadan Çok ses geliyor ?
04-05-2009, 00:51:41
#14
teknohaberci
benim masaüstünde de var bu sorun.donanımdan falan anlamadığım için ellemiyorum.korkuyorum bi yerine birşey olur diye
abim kasanın kapağını açık bırakmış.yarısı açıkta makinanın aylardır ben de kapatamıyorum bi zararı olur mu