benim masaüstünde de var bu sorun.donanımdan falan anlamadığım için ellemiyorum.korkuyorum bi yerine birşey olur diye

abim kasanın kapağını açık bırakmış.yarısı açıkta makinanın aylardır ben de kapatamıyorum bi zararı olur mu